Одяг, взуття з США і Європи
Американські бренді Dickies і Carhartt ненабагато молодші, ніж самі Сполучені Штати - команда Carhartt грає в авангарді стрітфешена з кінця 19 століття. У тієї годину наймоднішими хлопцями були робочі в комбінезонах і байкових сорочках. Робочих-конформістів обшивали хлопці з Levis, а робітники-стиляги воліли Carhartt. Революції пролетаріату залишилися в минулому, але вечірка не закінчилася. У 80-і роки 20 століття на вулиці вийшли нові революціонери - на кожній стіні і на кожному метрі асфальту підлітки боролися за право на власну культуру. Їм теж потрібна була своя уніформа, і вони звернулися за допомогою до Carhartt. Робочий стиль став багаторічним трендом у вуличній моді США і Європи. Одяг з підковою досі приносить удачу битим модникам стріт-культури. Сьогодні на зміну полотняним комбінезонам прийшли «терті» джинси і селвейдж-денім. Всі фабрики Carhartt використовують тільки найкращі матеріали та новітні технології - одлскул з присмаком карбону і полімерів. За півтори сотні років Carhartt став шанованим cтрітфешн і casual брендом. Банери Carhartt досі можна побачити не тільки на європейських і американських тижнях моди, а й на контестах за звання «робочого року». Carhartt - одяг 100-річної витримки для справжніх гурманів від стріт-моді.